Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Ο κιτρινούλης και η δύναμη του


Από μικρή μου άρεσαν τα ζώα και ήθελα να έχω κάποιο κατοικίδιο. Έτσι οι γονείς μου μου δώρισαν 6 χρυσόψαρα. Τα φρόντιζα αρκετά, αλλά σιγά σιγά ψόφησαν. Τελικά, ο θείος μου μου έδωσε ένα καναρίνι, που φαγώθηκε από ένα σαΐνι. Κατόπιν, μου  έδωσε άλλο ένα το οποίο είχε το ίδιο τέλος και πέρυσι μου έδωσε άλλο ένα το οποίο ευτυχώς ζει.
    Εγώ θα σας μιλήσω για το τελευταίο. Αυτό το καναρίνι είναι κίτρινο και το όνομα του είναι Κιτρινούλης. Το χάρισμα του είναι ότι κελαηδάει υπέροχα και καθημερινά. Επίσης είναι πολύ γενναίο και δυνατό. Αυτό το συμπέρανα από ένα γεγονός που συνέβη φέτος τον Νοέμβριο.
       Ήταν μια πανέμορφη μέρα, ηλιόλουστη και έτσι αποφάσισα να καθίσω στην βεράντα. Πλησίασα στο πουλάκι και τι να δω, κάποιος το είχε πληγώσει. Η φτερούγα του ήταν κατακόκκινη και αυτό ξαπλωμένο και ακίνητο. Αμέσως φώναξα τη μαμά  μου η οποία ήρθε στο πιτς φυτίλι πήρε το πουλάκι το έβαλε μέσα στο σπίτι και πήρε τηλέφωνο στον θείο μου ο οποίος γνωρίζει  τι πρέπει να γίνει σε αυτές τις περιπτώσεις. Μας είπε λοιπόν να του δώσουμε να πιει ασπιρίνη  διαλυμένη σε νερό για να ηρεμήσει και να αλείψουμε με μπεταντίν την πληγή του. Η μαμά μου το έβγαλε σιγά –σιγά από το κλουβί κα άρχισε να καθαρίζει το τραύμα του. Μετά το   αφήσαμε να ξεκουραστεί στο μπάνιο με τα αερόθερμο σε λειτουργία  για να ζεσταθεί. Το καημένο προσπαθούσε να πετάξει μα κάθε φορά που το διακινδύνευε έπεφτε με τα φτερά στον πάτο του κλουβιού. Πέρασαν 1-2 μέρες και συνεχιζόταν η ίδια κατάσταση  δεν μπορούσε να πετάξει. 
       Ο θείος μου είπε ότι θα πέθαινε σε μερικές ημέρες, αν δεν έκανε πρόοδο. Μία από τις επόμενες μέρες πήγα κι εγώ να δω τι έκανε κι εκείνο πετούσε. Τότε πέταξα κι εγώ από την χαρά μου. Φώναξα τους γονείς μου, οι οποίοι ανακουφίστηκαν και περισσότερο ο μπαμπάς, ο οποίος το είχε αγαπήσει τόσο πολύ αυτό το καναρίνι. Από τότε και πέρα προσέχουμε το πουλάκι σαν τα μάτια μας και το φροντίζουμε καθημερινά. Πιστεύω ότι κι αυτό είναι ευχαριστημένο από την συμπεριφορά μας απέναντί του. Τέλος, δεν θέλω ποτέ ξανά να συμβεί κάτι τέτοιο στο καναρίνι μου, ποτέ!!!

                                                                                                                                                        
                                            ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΦΥΣΙΚΟΠΟΥΛΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου